غیر بنے ہوئے آبائی شہر کہاں ہے؟

- Aug 02, 2019-

جیانگھن میدان کے مشرقی علاقوں میں واقع ژیانتاو کو چائنا ٹیکسٹائل انڈسٹری فیڈریشن نے "چینی غیر بنے ہوئے صنعتی شہر" کے اعزاز سے نوازا ہے ، اور وہ نواووان کا پہچان والا آبائی شہر بن گیا ہے۔ دراصل ، ژیانٹاو کی غیر بنے ہوئے تانے بانے کی صنعت کا آغاز 1980 اور 1990 کی دہائی میں ہوا تھا۔

غیر بنے ہوئے تانے بانے کا استعمال اس وقت کیا جاتا ہے جب خام مال بنیادی طور پر پالیتھیلین اور پولی پروپولین پلاسٹک ذرات کے ذریعے تیار شدہ پیٹرولیم سے آتے ہیں ، اعلی درجہ حرارت پگھلنے کے بعد ، مختصر ریشوں یا تنت گھومنے ، دشاتی ، تانے بانے یا بیٹوں سے بنے ہوئے دشاتمک یا بے ترتیب ، چپکنے والی ، کیونکہ کرتے ہیں ٹیکسٹائل کی ضرورت نہیں ہے لیکن کپڑے کی ظاہری شکل ، اور کچھ کارکردگی ہے اور جسے غیر بنے ہوئے تانے بانے کہا جاتا ہے ، سانس لینے ، لچک ، کم قیمت ، سائیکل استعمال ، وغیرہ ہے۔

اس ٹیکنالوجی کا استعمال پہلے یورپ اور ریاستہائے متحدہ میں ہوا ، اور پھر 1980 کے دہائی کے آخر میں چین کے گوانگ ڈونگ ، جیانگ سو اور جیانگ صوبوں میں پھیل گیا۔ چین میں ، یہ ابتدائی طور پر ڈسپوزایبل غیر بنے ہوئے ماسک ، ڈسپوز ایبل غیر بنے ہوئے جوتے کے کور ، ڈسپوزایبل غیر بنے ہوئے ورکنگ ٹوپیاں وغیرہ بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا تھا ، ڈسپوز ایبل غیر بنے ہوئے مصنوعات بنیادی طور پر لیبر انشورنس مارکیٹ کے لئے بیرون ملک برآمد ہوتے تھے ، اور کھپت میں سال بہ سال اضافہ ہوتا ہے . 1970 میں ، غیر بنے ہوئے کپڑوں کی عالمی کھپت صرف 400،000 ٹن تھی ، لیکن 1985 تک ، یہ بڑھ کر 1.1 ملین ٹن ہوگئی تھی اور اس نے اعلی شرح نمو کو برقرار رکھا تھا۔

ژیانٹاو غیر بنے ہوئے تانے بانے کی صنعت کی ترقی کی تاریخ "غیر متوقع غیر ملکی تجارت کے آرڈر" سے ماخوذ ہے ، جس سے ژیانتاو غیر بنے ہوئے تانے بانے کی صنعت کو "ایک چنگاری پریری کو آگ لگا سکتی ہے" بناتا ہے ، زیادہ سے زیادہ لوگوں نے غیر بنے ہوئے تانے بانے کی صنعت میں شامل ہونا شروع کیا .

خاص طور پر 2003 میں ، جب سارس پورے ملک میں پھیل گیا ، گھریلو غیر بنے ہوئے چہرے کے ماسک کے لئے تیزی سے اضافہ ہوا۔ اس سال ، xiantao غیر بنے ہوئے پیداوار کی قیمت 800 ملین یوآن تک پہنچ ، صنعت میں پوزیشن رکھی.

ژیان ٹاؤ کے ترقیاتی مواقع سے فائدہ اٹھائیں ، غیر بنے ہوئے انڈسٹری بڑی اور بڑی ہوگی۔